-->

גירושין

 

√ איך מתחילים?

בכל מערכת יחסים זוגית, ישנם עליות ומורדות וישנם רגעים סוערים וקשיים רגשיים. אתם נתקלים בגירושין כאופציה אפשרית? עליכם להתחיל להתכונן וללמוד היטב את ההשלכות. לשם כך כדאי לפנות לעורך דין כדי לקבל ייעוץ לגירושין.

משרד עורך דין גירושין תבור גולדמן

גירושין זו בחירה של זוגות רבים. כיצד תוכלו להימנע מהליך מורכב ומסובך? כדי שלא תמצאו את עצמכם חסרי אונים. הדבר הראשון שעליכם לעשות, לקבל ייעוץ מעורך דין בעל ניסיון המתמחה בדיני משפחה.

עורך דין שיוכל לעזור לכם וללוות אתכם בכל שלב. החל מהרגע שבו אתם כבר שוקלים וחושבים על האפשרות של פירוד, או אם הצד השני העלה אפשרות כזו בפניכם.

√ ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

 

גירושין

עליכם להיפגש עם עורך דין לגירושין בשלב מוקדם לפני תחילת ההליך, כדי שנוכל לעזור לכם לתכנן את הפעולות הנדרשות ולבנות אסטרטגיה מנצחת. תכנון אסטרטגיה משפטית הינו המפתח לניצחון בגירושין ולהבטחת עתידכם ועתיד ילדיכם. אנו נסייע לכם לסדר באופן יסודי ומפורט את כל הפרטים, כולל אלו שכלל לא חשבתם עליהם.

אנחנו נדאג לוודא שאתם תהיו מודעים להיבטים המשפטיים הכרוכים בהליכים בישראל. כבר בשיחת הטלפון הראשונה איתנו, נפעל לייעוץ לגירושין באופן אישי ומקצועי. ונדריך אתכם בכל הנוגע לביצוע הפעולות הראשוניות.

המסמכים שעליכם להכין, הכנסות, הוצאות, נכסים, חשבונות בנק, זמני שהות, אחריות הורית ועילות הגירושין. נוכל להעניק לכם ייעוץ משפטי מפורט בנוגע להלכות והדין הקיים בישראל, חלוקת הרכוש, בייחוד אם אתם עצמאיים, או שכירים בתפקידים בכירים, על מנת שתדעו מה עושים כשמתגרשים עם עסק משפחתי, הזכויות והפנסיה. ומהם המטרות שלכם לגבי אחריות הורית דמי המזונות וזמני השהות של הילדים.

ממליצים לכם להתייעץ עם עורך דין לגירושין בתחילת ההליך כדי להגדיל את הסיכוי שההליך יסתיים מהר

Picture of עורך דין גירושין - גולדמן תבור
עורך דין גירושין - גולדמן תבור

עורך דין גולדמן תבור חבר מן המניין בלשכת עורכי-הדין בישראל משנת 2004, נוטריון בעברית ובאנגלית ומגשר משפחה מוסמך

צרו קשר