-->

איך להתגרש נכון?

כמעט אף אחד לא נכנס לנישואין מתוך ציפייה לסיומם, ועדיין, נישואין רבים מסתיימים בגירושין ובתהליכים מורכבים. אבל כשיודעים איך להתגרש נכון, ניתן לסיים את הנישואין בגישה בריאה ויעילה. משרד עורכי דין גולדמן תבור מתמחה בדיני משפחה ומסייע ללקוחותיו בתהליכי גירושין. הצוות המקצועי המיומן שלנו בקיא בסיוע בתכנון אחריות הורית, קביעת מזונות, קביעת מסוגלות הורית, הסכם ממון, חלוקת רכוש, פירוק שיתוף וחלוקת נכסים ועסקים בפרידה. סוף נישואין בדרך כלל משחרר מבול של רגשות כולל כעס, אבל, חרדה ופחד. לפעמים הרגשות האלה יכולים לצוף כשהכי פחות מצפים להם, ותופסים את בני הזוג לא מוכנים. אלו הן תגובות טבעיות, ועם הזמן עוצמת התחושות הללו תדעך. כשיודעים איך להתגרש נכון, ניתן לנהל ביעילות את הקשיים בתהליך הגירושין.

איך להתגרש נכון באמצעות שיתוף פעולה, תקשורת נכונה וגישור

במקרים רבים, גישור גירושין הוא חלופה טובה להליכים בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני. תהליך גישור מאפשר לצדדים לנהל את הגירושין ללא צורך בהתערבות והכרעת שופטים או דיינים, ולסיים את הנישואין במצב של תקשורת הולמת שמועילה למערכת היחסים שלכם ולצרכים של הילדים.  המגשר מייעץ לבני הזוג איך להתגרש נכון בגישת שיתוף פעולה ותקשורת תקינה שהופכים את הגירושין לבריאים יותר עבור כל המעורבים. גירושין יכולים להיות חוויה טראומטית עבורכם ועבור הילדים, לכן בתהליך הפרידה, ההורים יכולים לנקוט בצעדים רבים כדי להקל על הילדים, ולהרחיק אותם מהעימותים ביניהם, כדי למנוע את הסיכון שלהם לפתח קשיים פסיכולוגיים וחברתיים. כשהורים יודעים איך להתגרש נכון, הם מרכיבים תוכנית התנהלות לאחר הגירושין ומציגים אותה לילדיהם, עם הקפדה על תקשורת תקינה, ועידוד הילדים לשוחח איתם בכנות על השינויים שמשפחתם חווה.

בהתאם למצב, מומלץ ליידע אותם מראש כמה שבועות לפני העברתם לבית חדש, או לפני שאחד מבני הזוג עוזב את הבית, כדי לסייע ככל האפשר בהפחתת השינויים ולהפחית את ההשפעה הרגשית שלהם בחודשים ובשנים שלאחר הגירושין. למשרד עורכי הדין גולדמן תבור יש ותק של שנים רבות משנת 2004 בתחום, ואנחנו מלווים את לקוחותינו בתהליכי גירושין עם ייעוץ שמסביר להם איך להתגרש נכון ולהקל את התהליך לכל הצדדים.

Picture of עורך דין גירושין - גולדמן תבור
עורך דין גירושין - גולדמן תבור

עורך דין גולדמן תבור חבר מן המניין בלשכת עורכי-הדין בישראל משנת 2004, נוטריון בעברית ובאנגלית ומגשר משפחה מוסמך

צרו קשר