-->

מתי יכולה לסייע חקירה כלכלית?

מאת: ליאור חקירות

חקירה כלכלית יכולה לשמש ככלי יעיל למניעת הפסדים ונזקים כלכליים. במקרים מסוימים אדם עלול להיות בסיכון לפגיעה מבחינה כלכלית אשר תביא לנזק חמור. על ידי פנייה אל חוקרים פרטיים ניתן לקבל מידע ופרטים על נושא החקירה. המידע שיתקבל יוכל לעיתים למנוע את הפגיעה.

גביית מזונות

חקירה יכולה לסייע במקרה בו אדם מעוניין לספק סחורה לאחר אך אינו בטוח כי יקבל את התשלום המגיע לו. בעזרת חקירה כלכלית ניתן לבדוק האם למבקש הסחורה יש יכולת כלכלית לשלם. החקירה יכולה לסייע גם במקרה בו חייבים לאדם סכום כסף אך הוא אינו מקבלו בטענה כי לחייב אין יכולת לשלם. בעזרת חקירה כלכלית ניתן יהיה לבדוק האם לחייב אכן אין יכולת לשלם את חובו.

חוקרים פרטיים יכולים לסייע גם במקרה בו אדם מעוניין לאתר רכוש או כסף אשר נלקחו ממנו. בעזרת חקירה יוכלו החוקרים לאתר את אשר שייך לאדם ובמקרים מסוימים אף לסייע להשיב לו את מה ששלו. חקירה כלכלית יכולה לסייע גם במקרה בו חברה מעוניינת להיקשר בהסכם שותפות עם חברה אחרת. בעזרת החקירה ניתן לוודא כי לחברה המיועדת להיות שותפה אין תיקים בהוצאה לפועל והינה בעלת היכולת הכלכלית אשר הצהירה כי יש לה.

חקירה כלכלית יכולה לסייע גם כחקירה נלווית אל חקירת אישות. טרם הגשת בקשה לגירושין חוקרים פרטיים יכולים לבדוק מה היא יכולתו הכלכלית של הצד השני בקשר ואילו נכסים רשומים על שמו ועל שם שני בני הזוג. המידע שיתגלה בחקירה יוכל לסייע בהכנה טובה יותר לתהליך הגירושין ובבניית תיק הגירושין.

חקירות כלכליות יכולות לסייע במגוון מקרים שונים ומתבצעות בעזרת אמצעי חקירה שונים. פנייה אל חוקרים פרטיים לקבלת מידע וגילוי פרטים במגוון מקרים יכולה למנוע הפסד ונזק כלכלי.

Picture of עורך דין גירושין - גולדמן תבור
עורך דין גירושין - גולדמן תבור

עורך דין גולדמן תבור חבר מן המניין בלשכת עורכי-הדין בישראל משנת 2004, נוטריון בעברית ובאנגלית ומגשר משפחה מוסמך

צרו קשר